سخنان بزرگان ، جواهرات با ارزش درون سخنرانی ها است. حکیم ارد بزرگ

سخنان بزرگان ، جواهرات با ارزش درون سخنرانی ها است. حکیم ارد بزرگ

جواهرات سخن . جملات زیبا ، سخنان زیبا ، سخن بزرگان , مطالب خواندنی, جملات آموزنده ، . حکما ,زیباترین سخنان بزرگان سخن و پند کوتاه بزرگان
سخنان بزرگان ، جواهرات با ارزش درون سخنرانی ها است. حکیم ارد بزرگ

سخنان بزرگان ، جواهرات با ارزش درون سخنرانی ها است. حکیم ارد بزرگ

جواهرات سخن . جملات زیبا ، سخنان زیبا ، سخن بزرگان , مطالب خواندنی, جملات آموزنده ، . حکما ,زیباترین سخنان بزرگان سخن و پند کوتاه بزرگان

احمدی نژاد به دنبال گشودن قفل رابطه


احمدی نژاد به دنبال گشودن قفل رابطه
مشاوران ایرانی و امریکایی لابی را آغاز کردند

گروه سیاسی: سفر محمود احمدی نژاد به مقر سازمان ملل در نیویورک با دو اتفاق همزمان شد: در یکسو دولت امریکا از صدور ویزا برای جمعی از همراهان او و مقامات ایرانی خودداری کرد و در سوی دیگر به محض اینکه هواپیمای احمدی نژاد در فرودگاه کندی به زمین نشست در اولین اظهارنظرش از برنامه جدیدی خبر داد که مطابق آن قرار است مشکلات جهان حل شود. البته احمدی نژاد در شرایطی از برنامه جهانی خود سخن گفت که برخی تحلیلگران اعلام کرده اند در این سفر بیش از هر چیزی زمینه دیدار با مقامات ارشد امریکایی فراهم آمده است و در این راستا احمدی نژاد مشاور خود را زودتر هم راهی امریکا کرده است. حمید مولانا ایرانی الاصلی که تابعیت امریکایی نیز دارد و اخیراً به عنوان مشاور از محمود احمدی نژاد حکم گرفته است 10 روز زودتر راهی امریکا شد تا از نفوذ شهروندی خود به عنوان یک ایرانی - امریکایی استفاده کرده و به جلب نظر مقامات امریکایی برای گفت و گوی مستقیم با احمدی نژاد بپردازد. در این رابطه احمدی نژاد هم تمایل خود را برای گفت و گو با کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری امریکا اعلام کرده است.البته محمود احمدی نژاد از یک لابی دو سویه دیگر هم استفاده کرده و آن هوشنگ امیراحمدی ایرانی مقیم امریکا است. امیراحمدی که با برخی مقام های امریکایی نزدیک است تا چند روز پیش در ایران بود و در کیش اقامت داشت و پس از رایزنی هایی با برخی مقامات دولتی دوباره راهی امریکا شد تا به گفته خودش به هر طریق ممکن قفل روابط بسته تهران - واشنگتن را باز کند. امیراحمدی تاکنون با مقامات مهم دولت محمود احمدی نژاد دیدار کرده و به آنان برای چگونگی مذاکره با امریکا پیشنهاداتی داده: پیشنهاداتی که مشابه آن را هم حمید مولانا به احمدی نژاد داده است. به این ترتیب محمود احمدی نژاد ممکن است در این سفر با مقامات امریکایی دیداری داشته باشد یا دست کم زمینه این دیدار را برای آینده هموار کند. البته محمود احمدی نژاد در آخرین سال دوره ریاست جمهوری خود بامداد دوشنبه در حالی وارد نیویورک شد که این بار برخلاف روال گذشته به جای اسفندیار رحیم مشایی معاون رئیس جمهور، غلامحسین الهام سخنگوی دولت، وی را در چهارمین سفر به امریکا مشایعت می کرد.رهبران جهان که به منظور شرکت در شصت و سومین اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک جمع شده اند، در طول نشست به سخنرانی خواهند پرداخت و امروز جرج بوش و محمود احمدی نژاد روسای جمهور امریکا و ایران جزء سخنرانان اجلاس هستند که به مدت 15 دقیقه وقت دارند اظهارات خود را بیان کنند. اما آنچه احمدی نژاد قصد دارد در سخنرانی اش به آن بپردازد، طرح مواضع صلح آمیز ملت ایران است، البته در کنارش رئیس جمهور ایران خاطرنشان کرد چند هدف دیگر در برنامه های کاری اش طی زمان حضور در نیویورک گنجانده شده است. وی با اشاره به سخنرانی که امروز در مجمع عمومی سازمان ملل خواهد داشت، تصریح کرد: در این جلسه باید نوع نگاه خود و راهکارهای خود را برای برون رفت از مسائل مهم امروز دنیا مطرح کنیم.وی که این سخنان را پس از ورود به نیویورک و در جمع خبرنگاران حاضر در فرودگاه بیان می کرد، افزود: «امروز مسائل بسیار مهمی پیش روی بشر و مدیران جوامع قرار دارد، از جمله بحث تهدید، فقر، فاصله ها و درگیری های فراوانی که در مناطق مختلف جهان در حال رخ دادن است و اشغالگری ها و تجاوز هایی که در مناطق گوناگون جهان در جریان است.»
    
    احمدی نژاد به دنبال گشودن قفل رابطه
    به گزارش ایسنا رئیس جمهور ادامه داد: «اینها موضوعاتی است که باید مورد بحث و بررسی قرار گیرد، ریشه یابی شود و راه حل برای آنها ارائه شود.» وی سپس با اشاره به لیالی قدر از مردم خواست برای همه ملت ها و برای اصلاح امور جامعه دعا کنند.
    
    خودداری امریکا از صدور ویزا برای ثمره هاشمی
    البته این تحولات در شرایطی اتفاق افتاد که مجتبی ثمره هاشمی مشاور محمود احمدی نژاد موفق به دریافت ویزای امریکا برای سفر به سازمان ملل در نیویورک نشد. مجتبی ثمره هاشمی از مقامات ارشد دولت احمدی نژاد به شمار می آید. مرتضی قمری وفا مدیرکل ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری، نادر طالب زاده از افرادی که برای احمدی نژاد فیلم تبلیغاتی می سازد و همچنین یکی از عکاسان خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی (ایرنا) نیز از جمله کسانی هستند که ویزای امریکا را نتوانستند دریافت کنند. در عین حال غلامحسین الهام سخنگوی دولت، اسماعیل کوثری نماینده حامی دولت در مجلس و چند تن از خبرنگاران صدا و سیما هم موفق شدند ویزای امریکا را دریافت کنند، در نتیجه به همراه احمدی نژاد راهی نیویورک شدند. این برای چهارمین بار است که احمدی نژاد به نیویورک سفر می کند.
    
    پاسخ ایران به هر حمله یی کوبنده است
    
    از سوی دیگر احمدی نژاد روز دوشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: دشمنان شکست و عقب نشینی خود را ناشی از صلابت، هوشمندی و ایمان ملت ایران و رهبری می دانند و طبیعی است زنجیر بجوند و فحاشی کنند.وی با بیان اینکه ساز و کار دفاعی ملت ایران بازدارندگی است، افزود: ایران هیچ گاه چشمداشتی به حقوق دیگر کشورها نداشته و همواره آماده دفاع از کیان و منافع خود بوده است.احمدی نژاد ادامه داد: تبلیغات و جنگ روانی دشمن ناشی از ترس و برای حفظ وجهه خودشان است و همه می دانند اگر کسی به خود اجازه دهد کوچک ترین جسارتی به حریم، سرزمین و منافع قانونی ایران روا بدارد، قوای مسلح ما دست او را قبل از اینکه ماشه را بچکاند، خواهد شکست و ننگ پشیمانی را بر پیشانی او نقش خواهد کرد.
    
نظرات 1 + ارسال نظر
چه کسی ؟ پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:25 ق.ظ http://www.cheka30.com

اولین سایت بی طرف نظرسنجی در رابطه با انتخابات
http://www.cheka30.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد