سخنان بزرگان ، جواهرات با ارزش درون سخنرانی ها است. حکیم ارد بزرگ

سخنان بزرگان ، جواهرات با ارزش درون سخنرانی ها است. حکیم ارد بزرگ

جواهرات سخن . جملات زیبا ، سخنان زیبا ، سخن بزرگان , مطالب خواندنی, جملات آموزنده ، . حکما ,زیباترین سخنان بزرگان سخن و پند کوتاه بزرگان
سخنان بزرگان ، جواهرات با ارزش درون سخنرانی ها است. حکیم ارد بزرگ

سخنان بزرگان ، جواهرات با ارزش درون سخنرانی ها است. حکیم ارد بزرگ

جواهرات سخن . جملات زیبا ، سخنان زیبا ، سخن بزرگان , مطالب خواندنی, جملات آموزنده ، . حکما ,زیباترین سخنان بزرگان سخن و پند کوتاه بزرگان

عادل فردوسی پور : ماهی یک میلیون و نیم حقوق می گیرم !


عادل فردوسی‌پور به طور شفاف دستمزد خود و بودجه‌ برنامه ‌«نود» را اعلام کرد.
شفاف سازی عادل فردوسی پور در مورد درآمدش :

عادل فردوسی‌پور در برنامه‌ «نود» که شامگاه دوشنبه ـ هفتم شهریور ماه ـ به روی آنتن رفت، با اشاره به مطالبی که برخی رسانه‌ها درباره‌ دستمزد میلیاردی وی اعلام کرده بودند، به شفاف‌سازی دستمزد خود و بودجه‌ «نود» پرداخت.

مجری و تهیه‌کننده «نود» ورزشی تلویزیون گفت: بودجه سالانه برنامه «نود» 261 میلیون و 516 هزار تومان است.

او همچنین اعلام کرد که در طول یک سال 37 برنامه از «نود» پخش می‌شود و سقف هر برنامه 120 دقیقه است؛ بر این اساس، تلویزیون به پخش بیش از 120 دقیقه از این برنامه در یک روز، پولی اختصاص نمی‌دهد.

فردوسی‌پور همچنین گفت که 257 میلیون و 800 هزار تومان صرف برنامه سال گذشته «نود» شده است که از این هزینه 14 میلیون برای دکور، هشت میلیون برای تیتراژ و 13 میلیون برای تجهیزاتی مثل کامپیوتر و LCD و... صرف شده است و مابقی هم برای سفرهای داخل و خارج شهر و... صرف شده است.

فردوسی‌پور دستمزد ماهیانه خود را یک و نیم میلیون تومان اعلام کرد که این دستمزد بابت تهیه‌کنندگی، اجرا و نویسندگی برنامه «نود» به او پرداخت می‌شود.

بنابر گزارش ایسنا، عادل فردوسی‌پور در برنامه شامگاه گذشته «نود» به بینندگانش متذکر شد که از برگزاری مسابقات پیام کوتاه و درآمدهای ناشی از پخش آگهی‌های بازرگانی قبل و بعد از «نود»، ‌هیچ مبلغی به او و برنامه‌اش تعلق نمی‌گیرد.

هزار و یک دلیل ما برای سفر به «بیله‌درق»


در این گرمای کلافه‌کننده تابستان سخت است باور کنی در جایی از ایران مردم شب‌ها روی خودشان پتو می‌اندازند، اما حال و هوای اردبیل در این فصل سال همین است که می‌شنوید. شب‌های سرد و روزهای خنکی که هنوز بوی بهار می‌دهند و تابستان به آنها نرسیده است.

پیشنهاد این هفته ما روستایی ییلاقی به نام «بیله‌‌درق» است. این روستا از توابع دهستان آبگرم و در 3 کیلومتری شمال شهرستان سرعین استان اردبیل واقع شده است و علت آب و هوای خنک آن، قرار گرفتنش در دره‌ای سرسبز و زیباست. اما خیال نکنید که ما این روستا را به شما معرفی کرده‌ایم فقط به این دلیل که آب و هوای فوق‌العاده‌ای دارد. دلایل ما برای معرفی بیله‌‌درق بیشتر از این حرف‌هاست. دلیل این پیشنهاد ما، مردم مهمان‌نواز آن هستند که حتی اگر زبانشان را بخوبی متوجه نشوی، می‌توانند در کمترین زمان ممکن به دوستان خوب و نزدیکت تبدیل شوند. دلیل ما، آن صندلی‌های چیده شده در سایه‌سار درختان است که در گوشه و کنار روستا به چشم می‌خورند تا گردشگران خستگی‌شان را روی آنها جا بگذارند. دلیل ما آبشارهای پرآب اطراف روستا هستند که رود می‌شوند و در چمنزارهای سرسبز اطرافش پیچ و تاب می‌خورند؛ همان چمنزارهایی که اطراف بیله‌درق را مثل شالی سبز و درخشان در بر گرفته‌اند و با نگین‌هایی ریز از گل و کندوهای عسل تزیین شده‌اند.

دلیل ما این است که مردم بیله‌‌درق آنقدر به آمدن گردشگر اهمیت می‌دهند که برای آنها مسافرخانه‌هایی برای اقامت و رستوران‌هایی سنتی برای وقت‌گذرانی ساخته‌اند. دلیل ما این است که اگر شما به بیله‌‌درق بروید، امکان ندارد بدون سوغاتی برگردید و حتما با خودتان چند کندوی پر از عسل کهربایی و اصل می‌آورید. حالا دیدید؟ ما دلایل زیادی برای دعوت کردن شما به بیله‌‌درق داریم، شما چه دلیلی دارید که به این دعوت نه بگویید!

علی یوشی‌زاده