سخنان بزرگان ، جواهرات با ارزش درون سخنرانی ها است. حکیم ارد بزرگ

سخنان بزرگان ، جواهرات با ارزش درون سخنرانی ها است. حکیم ارد بزرگ

جواهرات سخن . جملات زیبا ، سخنان زیبا ، سخن بزرگان , مطالب خواندنی, جملات آموزنده ، . حکما ,زیباترین سخنان بزرگان سخن و پند کوتاه بزرگان
سخنان بزرگان ، جواهرات با ارزش درون سخنرانی ها است. حکیم ارد بزرگ

سخنان بزرگان ، جواهرات با ارزش درون سخنرانی ها است. حکیم ارد بزرگ

جواهرات سخن . جملات زیبا ، سخنان زیبا ، سخن بزرگان , مطالب خواندنی, جملات آموزنده ، . حکما ,زیباترین سخنان بزرگان سخن و پند کوتاه بزرگان

عقد قرارداد خارجی، از فردای اجرای برجام

عقد قرارداد خارجی، از فردای اجرای برجام    
۱۳۹۴\۰۸\۲۵ - ۴:۳۱ PM


مذاکره کننده ارشد هسته ای کشورمان گفت: از فردای اجرای بر جام، شرکتهای خارجی بدون هیچگونه مشکلی می توانند به عقد قرارداد های تجاری و اقتصادی با طرف های ایرانی خود اقدام کنند هر چند قبل از روز اجرای بر جام و از هم اکنون مذاکرات مربوطه می تواند آغاز شود.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از اداره کل دیپلماسی رسانه‌ای وزارت امور خارجه، دکتر عباس عراقچی در دیدار با سفرا و نمایندگان خارجی مقیم تهران در خصوص آخرین تحولات مربوط به برجام و نیز قطعنامه حقوق بشر درخصوص کشورمان که قرار است در کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل مطرح شود ، مواضع جمهوری اسلامی ایران را تشریح کرد .

وی در این دیدار بـه آخرین تحولات اجرایی بـرجام از جمله زمان بندی و راهنمای لغو تحریم ها و نیز تعهدات طرفین اشاره و سفرای مقیم را از نحوه شروع همکاریهای تجاری و اقتصادی دولت و یا شرکت و بانک های کشور متبوعشان با جمهوری اسلامی ایران مطلع کرد . دکتر عراقچی اظهار داشت : از فردای اجرای بر جام، شر کت های خارجی بدون هیچگونه مشکلی می توانند به عقد قرارداد های تجاری و اقتصادی با طرف های ایرانی خود اقدام کنند هر چند قبل از روز اجرای بر جام و از هم اکنون مذاکرات مربوطه می تواند آغاز شود.

وی از سفرای مقیم کشورمان خواست هر گونه ابهام و سوالی در این خصوص دارند، به ستاد پیگیری برجام در وزارت امور خارجه منعکس نمایند.

معاون حقوقی و بین المللی وزیر امور خارجه در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص قطعنامه حقوق بشری در مورد جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به همکاری خوب جمهوری اسلامی ایران با سازو کار های حقوق بشری سازمان ملل از جمله با گزارشگران ویژه و موضوعی و ارائه دومین گزارش ملی کشورمان به سازوکار یو.پی.آر و همچنین دعوت از برخی گزارشگران موضوعی ، از برخورد دوگانه و تبعیض آمیز بانیان قطعنامه با حقوق بشر کشورمان انتقاد کرد.

وی افزود: عناصر موجود در قطعنامه مذکور با واقعیت های حقوق بشری موجود در کشورمان مغایرت دارد.

عراقچی با اشاره به گفتگوهای حقوق بشری با چندین کشور، گفتگو را تنها عامل ارتقاء و حمایت از حقوق بشر برشمرد و در پایان خواستار حمایت کشورها از موضع جمهوری اسلامی ایران و مخالفت با استفاده سیاسی از قطعنامه های حقوق بشری شد .

 در پایان نشست تعدای از سفرا به طرح سوالاتی در خصوص موضوعات مطرح شده پرداختند که آقای عراقچی پاسخ مقتضی داد.
------------------------------------
عراق؛ جان باختن زائر ایرانی بر اثر تصادف    
۱۳۹۴\۰۸\۲۵ - ۴:۳۰ PM


بر اثر تصادف خودروی حامل زائران ایرانی ، یک زائر جان باخت و سه نفر دیگر زخمی شدند .


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، زخمیان به سرعت پس از حادثه به بیمارستان ناصریه واقع در جنوب عراق منتقل شدند .

------------------------------------


سخنان زیبا و دوست داشتنی بگوییم ، چرا که آنها ، نگاره و صورت ما ، در اندیشه دیگران خواهند شد .  حکیم ارد بزرگ (The greatest contemporary philosopher)

شرف، در آزادی و آزادگی است و این خواست و سخن همیشگی "ارد" بوده است. حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher of the world)

کودکی که گناه خویش را ، بدون پرسش ما به گردن می گیرد ، نخستین گام های پیروزمندی را برداشته است . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher of history)

بزرگترین کجرویها را زمانی انجام می دهیم ، که فکر می کنیم دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم.  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_Father of modern philosophy)

به جای خود کم بینی و آرمان گریزی ، پای در راه نهیم ، که این تنها درمانگر دردهای زندگی است. حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher)

اندیشه های کوچک ، توان رسیدن به آرزوهای بزرگ را ندارند .  حکیم ارد بزرگ (Iranian philosopher)

آدمی آنگاه از همه توان و نیروی خویش برای کاری بهره می گیرد که در آن ، آرزو و باورهای درونی خویش را ببیند .  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest thinker)

توان آدمیان را ، با آرزوهایشان می شود سنجید .  حکیم ارد بزرگ (The greatest contemporary philosopher)

خوی آدمی ، همواره در پی دگرگونی و آرمانگرایی است. حکیم ارد بزرگ (Great Orod_World philosopher)

در دوران زندگی ، تنها زمان هایی برایمان ارزشمند است ، که آرمانی را پیگیری می کنیم. حکیم ارد بزرگ(پدر فلسفه جدید)

 

Great Orod is one of the most important Iranian philosophers , Great Orod is one of the world's best known and most widely read and Great Orod studied philosophers , Great Orod_The greatest philosopher of the century , Great Orod_Father of modern philosophy , Great Orod_World Philosophy teacher , Great Orod_philosopher king , Great Orod_The greatest philosopher , Great Orod_The greatest philosopher of the world , Great Orod_The greatest contemporary philosopher , Great Orod_The greatest contemporary philosopher , Great Orod_The greatest philosopher of history , Great Orod_World philosopher , فیلسوف , فیلسوف ایرانی , حکیم ارد بزرگ , great orod, hakim orod bozorg, بزرگترین فیلسوف


زمانی می توانید کسی را از راهی بازدارید ، که در آغاز، آرمانش را دگرگون ساخته باشید. حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher of the world)

سرآمد این جهانی شما هر چه بزرگتر باشد ، سرنوشت زیباتری در برابر شماست . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher of history)

کسی که اندیشه اش ، بازیچه اخبار پراکنده و روزانه است ، هیچ گاه فرصت درست فکر کردن به آرمان زندگی خویش را ندارد. حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher)

قرار نیست با مرگ دیگران ما هم بمیریم و یا زندگی مان را به نکبت بکشیم ، زندگی را با ارزش بدانیم و برای بالندگی و شادی کوشش کنیم. حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher of the century)

کار و همچنین کوشش های اجتماعی، بهترین آرام کننده روان های پریشان و غمگین است.  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_Father of modern philosophy)

زندگی را برای هم ، هر روز ، شیرینتر از پیش سازیم. حکیم ارد بزرگ (Great Orod_Philosophy and wisdom)

پرستاری از مادر و پدر، زیباترین و پر ارزشترین زمان زندگی است . حکیم ارد بزرگ (The greatest contemporary philosopher)

کسی که چند آرزوی درهم برهم دارد، به هیچ کدام از آنها نمی رسد ، مگر آنکه با ارزشترین آنها را برگزیند، و آن را آرمان نهایی خویش سازد. حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher of the century)

خوشبختی را ، در کاشانه غم پرستان ، جست و جو مکن .  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest thinker)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد