سخنان بزرگان ، جواهرات با ارزش درون سخنرانی ها است. حکیم ارد بزرگ

سخنان بزرگان ، جواهرات با ارزش درون سخنرانی ها است. حکیم ارد بزرگ

جواهرات سخن . جملات زیبا ، سخنان زیبا ، سخن بزرگان , مطالب خواندنی, جملات آموزنده ، . حکما ,زیباترین سخنان بزرگان سخن و پند کوتاه بزرگان
سخنان بزرگان ، جواهرات با ارزش درون سخنرانی ها است. حکیم ارد بزرگ

سخنان بزرگان ، جواهرات با ارزش درون سخنرانی ها است. حکیم ارد بزرگ

جواهرات سخن . جملات زیبا ، سخنان زیبا ، سخن بزرگان , مطالب خواندنی, جملات آموزنده ، . حکما ,زیباترین سخنان بزرگان سخن و پند کوتاه بزرگان

ضیافت ستارگان در جشنواره فیلم فجر

ضیافت ستارگان در جشنواره فیلم فجر    
۱۳۹۴\۰۸\۲۰ - ۵:۱۵ PM


تیم سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در حالی در هفته پیش رو از سوی دست اندرکاران جشنواره معرفی می شود که انتظار می رود جشنواره امسال با توجه به وسعت سلیقه ها و حضور فیلمسازان مختلف جشنواره ای پربار و جذاب باشد.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، تب و تاب این جشنواره کم‌کم شدت می گیرد؛ جشنواره ای که بهار سینمای ایران به حساب می آید و هر ساله چشم امید سینماگران و سینما دوستان به آن است.

تابستان 94 نام فیلمسازانی چون ابراهیم حاتمی کیا، نرگس آبیار، مسعود ده نمکی، علی اکبر ثقفی و هومن سیدی به عنوان فیلمسازانی که می خواهند آثار خود را روانه جشنواره فجر کنند مطرح شده بود.

ابراهیم حاتمی کیا با «بادیگارد» وارد میدان شد؛ پرستویی ایفاگر نقش بادیگارد در این فیلم است و بابک حمیدیان، مریلا زارعی، امیرآقایی و شیلا خداداد او را در این مسیر همراهی خواهند کرد.

آخرین اثر حاتمی کیا داستان جذابی دارد و پیش بینی می شود مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند، حاتمی کیا همواره دست پر به هر جشنواره ای آمده و با دست هایی پرتر از آن خارج شده است.

«بادیگارد» با وجود سکوت خبری نسبی در مراحل تولید، می تواند سروصدای زیادی در جشنواره فیلم فجر به پا کند.

مسعود ده نمکی نیز که ید طولایی در ساخت فیلم های دنباله دار دارد، اقدام به ساختن «رسوایی 2» کرده است، حدس زدن تیم بازیگران این فیلم برای دنبال کنندگان کارهای ده نمکی قابل پیش بینی بود؛ هرکسی می دانست اکبر عبدی و محمدرضا شریفی نیا بازیگران اصلی کارهای این کارگردان هستند، اما صحبت بسیاری بر سر بازیگر زن نقش اول این فیلم بود که در نهایت با وجود مطرح شدن نام شیلا خداداد، سحر قریشی ایفای این نقش را به عهده گرفت.

ده نمکی پیش از این گفته بود که تفاوت این فیلم با رسوایی1 در تخیلی بودنش است.

در خلاصه داستان رسوایی 2 آمده است: «حاج یوسف با بازی اکبر عبدی با چالش های مختلفی از طرف اهالی محل رو به رو می شود و دوباره از جامعه طرد می شود.»

سابقه فعالیت ده نمکی نشان داده است که فیلم های این کارگردان کشورمان با استقبال مخاطبان روبرو بوده است؛ سرنوشتی که پیش بینی می شود برای رسوایی 2 نیز رقم بخورد.

از دیگر فیلم هایی که خود را برای جشنواره پیش روی فیلم فجر آماده می کند «هلن» علی اکبر ثقفی است.

این کارگردان پس از 15 سال به فیلم سازی روی آورد.

این اثر قصه ای اجتماعی دارد و راوی داستان دختری است که با خانوده‌اش دچار مشکل می‌شود.

همچنین هومن سیدی که سال‌های اخیر را در عرصه کارگردانی خوش درخشید و در جشنواره پارسال هم با کارگردانی «اعترافات ذهن خطرناک من» کاندیدای شش بخش جشنواره فیلم فجر شد و سیمرغ بلورین بخش طراحی صحنه و لباس را از آن خود کرد، امسال «خشم و هیاهو» را با بازی طناز طباطبایی و نوید محمد زاده را روانه جشنواره می کند.

«نسیم» پرویز شهبازی نیز در راه جشنواره است؛ این فیلم با بازی آزاده نامداری و آذرخش فراهانی حرف و حدیث های زیادی راه انداخت.

ظاهرا شهبازی با «نسیم» حرف های زیادی برای گفتن دارد.

در اواخر تابستان مهدی گلستانه نیز با «بیست و سه روز» که محمدرضا فروتن، شقایق فراهانی و هانیه توسلی بازیگران نقش‌های اصلی آن هستند به جمع مدعیان سیمرغ سی و چهارم اضافه شد.

فیلم های «انتهای خیابان مهر» کامران قدکچیان، «من» سهیل بیرقی، «غیر مجاز» حسن یکتاپناه، «نفس» نرگس آبیار، «خشکسالی و دروغ» پدرام علیزاده، «لانتوری» رضا درمشیان و «50 کیلو آلبالو» مانی حقیقی از دیگر فیلم هایی است که در ادامه خود را برای حضور در سی و چهارمین دوره جشنواره فجر آماده کرده اند.

با شروع ماه مهر کهنه کاران سینما دستی به آستین زدند و با ساخت فیلم برای این دوره، بازار رقابت را داغ تر کردند.

«قاتل اهلی» مسعود کیمیایی را پس از دو سال به سینما برگرداند، این کارگردان تصمیم داشت امسال تهیه کنندگی فیلم «معکوس» پسرش را به عهده بگیرد و به وجود آمدن وقفه در تولید این فیلم باعث شد تمرکزش را روی «قاتل اهلی» بگذارد.

این فیلم که در مرحله پیش تولید قرار دارد داستان فردی را روایت می کند که برای ثروتمند شدن به هر راهی متوسل می‌شود، احتمالا عزت‌الله انتظامی در این اثر به ایفای نقش می پردازد.

اصغر فرهادی نیز پس از تغییر نام فیلمش از «برسد به دست آهو» به «فروشنده» و بعد از انتخابِ بازیگر پرحاشیه اش تصمیم دارد اواخر آبان «فروشنده» را با ترانه علیدوستی و شهاب حسینی جلوی دوربین ببرد.

کمال تبریزی که پارسال با فیلم «طعم شیرین خیال» در جشنواره فیلم فجر حضور داشت در حال ساختن فیلم سینمایی «امکان مینا» با نویسندگی فرهاد توحیدی است.

این فیلم با بازی میلاد کی‌‌مرام، مینا ساداتی، شاهرخ فروتنیان، بهرنگ علوی، شایسته ایرانی،‌ سیامک صفری و سیامک احصایی ساخته می‌شود؛ ساخت این فیلم نیز از نیمه گذشته و قرار است در جشنواره حضور داشته باشد.

«دراکولا» فیلمی کمدی و ترسناک است و رضا عطاران که علاوه بر بازی، کارگردانی آن را به عهده دارد برای بازیگر نقش اول زن آن به دنبال یک نابازیگر بود؛ عطاران در این فیلم نقش یک خوناشام را بازی می کند.

ویشکا آسایش و سیامک انصاری به تازگی به این پروژه سینمایی پیوسته‌اند.

اما «سنتوری مرد پاییزی» به کارگردانی داریوش مهرجویی پیش از تولید با حاشیه های زیادی از صحبت های هواداران محسن چاوشی گرفته تا انتخاب بازیگر نقش های اصلی همراه بود.

همچنین بهروز شعیبی که با «دهلیز» موفقیت های زیادی به دست آورد این روزها در حال آماده کردن «سیانور» برای شرکت در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر است و عده زیادی منتظر دیدن کار عاشقانه-پلیسی او هستند.

با وجود این فیلم ها و فیلمسازان باید منتظر جشنواره‌ای پر بار باشیم؛ اما ممکن است همچون سال‌های قبل یک چهره جدید که هیچ کس نامش را نشنیده است بیاید و بیش از ستارگان نام آشنای سینما بدرخشد.

تجربه نشان داده است که جشنواره فیلم فجر غیر قابل پیش بینی است و تنها باید با دیدن آثار درباره آن‌ صحبت کرد و گاهی نام ها در حد آثار و بعضی اوقات آثار درحد نام ها نیستند.

امید است که فیلم های جشنواره امسال محتوایی غنی داشته باشند، دوباره مردم را با هنر هفتم آشتی دهند و در زمستانی ترین روزهای سال بهار را به سینما بیاورند.

یادداشت از: سحر قناعتی
----------------------------------
ردپای صهیونیست ها در ترور عرفات    
۱۳۹۴\۰۸\۲۰ - ۵:۲۰ PM


نویسنده کتاب تاریخ پنهان صهیونیسم تاکید کرد: شواهد و مدارک زیادی وجود دارد که نشان می دهد تل آویو، عرفات را ترور کرد.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما  به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی ، رالف شونمن در گفتگو با این شبکه درباره ترور یاسرعرفات گفت: مطالعات مستقلی وجود دارد که الجزیره آن را منتشر کرد که نشان می دهد اسرائیل خودش عرفات را ترور کرد و مدارک و اسناد زیادی در این خصوص وجود دارد.

در واقع مسموم کردن و مرگ عرفات ، برنامه خود اسرائیل بوده است. منابعی را که غذا و آب آشامیدنی و دیگر مایحتاج زندگی عرفات را تامین می کرد، همگی تحت کنترل اسرائیلی ها بود.

همچنین شواهد پزشکی و بیمارستانی زیادی وجود دارد که ثابت می کند عرفات را مسموم کردند.

یاسر عرفات در ۱۱ نوامبر ۲۰۰۴ پس از چند هفته دوره درمانی در بیمارستانی در پاریس درگذشت.

بنا به یافته‌های تحقیقات آزمایشگاهی در سویس یاسر عرفات با پلونیوم، مسموم شده بود.

فرانسوا بشود، رئیس موسسه فیزیک پرتوی در دانشگاه لوزان، گفت  : «نتیجه آن شد که آثار پلونیوم روی این نمونه‌ها یافته شد».

___________________________


ارد بزرگ  , حکیم ارد بزرگ , اردبزرگ , حکیم اردبزرگ , ارود بزرگ , اورد بزرگ , مجتبی شرکا , مجتبی شرکاء , great orod , hakim orod bozorg , بزرگترین فیلسوف جهان , فیلسوف ایرانی  , پدر فلسفه نوین , پدر فلسفه جدید , فیلسوف بزرگ

 

 
آرمان ما ، باید دارای شور و برانگیختگی باشد ، تا آدمی را به جنبش و تکاپو وادارد . حکیم ارد بزرگ

بخش مهمی از ادب آدمی، برآیند ریشه نژادی و خانوادگی است .  حکیم ارد بزرگ

بدون خودآگاهی میهنی ، کشور رنگ پیشرفت به خود نمی گیرد .  حکیم ارد بزرگ

برای آنکه روانت را بپروری ، در آغاز با خود یکی شو . حکیم ارد بزرگ

هیچ آموزگاری ، سختگیرتر و راستگوتر از زمان نیست .  حکیم ارد بزرگ

نقد کننده ایی که نکات درست و مثبت را نمی بیند ، و مدام از زشتی ها و اشتباهات دیگران سخن می گوید ، حرافی بیش نیست . حکیم ارد بزرگ

از آدمهای خودستایی که آرزوهای شما را به ریشخند می گیرند، دوری کنید. حکیم ارد بزرگ (برترین متفکر جهان)

آرمان ما نباید زندگی دیگران را نابود سازد ، آرمانی ارزشمند است ، که بهروزی همگان را در پی داشته باشد. حکیم ارد بزرگ

پدر و مادر دانا، پیش از آنکه فرزندشان در گردآب تباهی گرفتار شود او را از چیستی کارهای اشتباه آگاه می سازند، چون آنگاه که فرزندشان در پیچ و تاب هولناک نابکاری گرفتار شد، سخن دلسوزانه هزار "اُرد" هم به کار نمی آید. حکیم ارد بزرگ

آنچه رخ داده را باید پذیرفت ، اما آنچه را روی نداده ، می توان به خواست خویش بنا نمود .  حکیم ارد بزرگ

 

ارد بزرگ  , حکیم ارد بزرگ , اردبزرگ , حکیم اردبزرگ , ارود بزرگ , اورد بزرگ , مجتبی شرکا , مجتبی شرکاء , great orod , hakim orod bozorg , بزرگترین فیلسوف جهان , فیلسوف ایرانی  , پدر فلسفه نوین , پدر فلسفه جدید , فیلسوف بزرگ


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد